familylife.gr
Κουραμπιέδες & Μελομακάρονα: Τι να προσέξουμε; - page2
Ευρετήριο Άρθρου
Κουραμπιέδες & Μελομακάρονα: Τι να προσέξουμε;
page2
Όλες οι Σελίδες

Σε αντίθεση, το βούτυρο είναι πλούσιο σε κορεσμένα λίπη και η υπερκατανάλωση μπορεί να αυξήσει τη χοληστερίνη και τριγλυκερίδια, παράγοντες που επιβαρύνουν το καρδιαγγειακό σύστημα. Όσον αφορά στην κατανάλωση θερμίδων τώρα και τα δύο γλυκίσματα έχουν περίπου τις ίδιες θερμίδες.

Αν και η ενέργεια τους εξαρτάται από τον τρόπο παρασκευής τους και διαφοροποιείται ανάλογα με τη συνταγή. Επομένως, στο δίλημμα, μελομακάρονο ή κουραμπιέ, προτιμήστε ένα από τα δύο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όλα πρέπει να γίνονται με “μέτρο“.

Καλό θα ήταν να λάβουμε υπ όψιν μας και τις προτιμήσεις κάθε ατόμου. Κάποιος μπορεί να προτιμά ένα κουραμπιέ από τι ένα μελομακάρονο. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει πρόβλημα ούτε χρειάζεται να αλλάξει τη συνήθεια του, εφόσον βέβαια καταναλώνονται με μέτρο.

Γενικά προσπαθήστε να τα φάτε με στρατηγική. Για παράδειγμα φάτε μαζί με το πρωινό σας ένα μελομακάρονο ή ένα κουραμπιέ.

Με τον τρόπο αυτό ο οργανισμός σας θα αξιοποιήσει κατά την διάρκεια της ημέρας τις θερμίδες των γλυκών. Οι υδατάνθρακες (ζάχαρη) που περιέχονται σε αυτά θα καταναλωθεί για τις τρέχουσες αυξημένες καθημερινές δραστηριότητες των ημερών και δεν θα αποθηκευτεί με την μορφή λίπους. Μία άλλη καλή λύση, ιδιαίτερα για τις γυναίκες που θέλουν να φάνε κάποιο γλυκό νωρίς το απόγευμα, είναι να φάνε το μελομακάρονο ή τον κουραμπιέ μετά από το απογευματινό τους φρούτο ή χυμό.

Συμπερασματικά, κρατήστε το εξής: το μελομακάρονο υπερτερεί του κουραμπιέ κυρίως λόγω της θρεπτικής του αξίας και όχι της θερμιδικής (εφόσον θερμιδικά διαφέρουν ελάχιστα).

Συνεπώς, και τα δύο αυτά γλυκίσματα μπορούν να ενταχθούν με μικρή κατανάλωση στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής χωρίς να υπάρχει κίνδυνος για παραπανίσια κιλά.

Και μην ξεχνάτε “γευόμαστε τα πάντα με μέτρο“.

Καλές και χαρούμενες γιορτές!



 

Διαβάστε επίσης...








Διαφήμιση