familylife.gr
Η διατροφή της θηλάζουσας μητέρας!

thilasmos diatrodiΟ μητρικός θηλασμός είναι ο ιδανικός τρόπος σίτισης του νεογνού για τους πρώτους 6 μήνες της ζωής του.

Της Μάγδας Γκίκα, Παιδιάτρου, www.paidiatros-komotini.gr

Η διατροφή της θηλάζουσας μητέρας πρέπει να είναι ισορροπημένη και υγιεινή. Το διατροφικό της πρόγραμμα είναι απαραίτητο να περλαμβάνει ποικιλία διατροφικών ομάδων ( φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, γαλακτομικά, κρέας ), ώστε να διασφαλίζει τα απαιτούμενα θρεπτικά συστατικά για την ίδια και το βρέφος.

Επικρατεί η άποψη ότι μερικές τροφές όπως το κρεμμύδι, το λάχανο, το κουνουπίδι, τα όσπρια, τα λαχανάκια βρυξελλών, πρέπει να αποφεύγονται γιατί υπάρχει το ενδεχόμενο να προκαλέσουν κολικούς στο βρέφος.

Η παραπάνω θεωρία δεν έχει επιστημονική βάση και κάθε περίπτωση πρέπει να εξατομικεύεται. Το σωστότερο είναι να υπάρχει μέτρο στην κατανάλωση.

Συμβουλές!

Ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή με ποικιλία από όλες τις κατηγορίες τροφίμων.

Εάν το βρέφος αντιδρά σε κάποιο τρόφιμο με έντονους κοιλικούς ή αλλεργία τότε το αποφεύγουμε πλήρως.

Περιστασιακή χρήση του αλκοόλ, καθώς επίσης προσοχή στην κατανάλωση του καφέ και των αναψυκτικών.

Αποφυγή του καπνίσματος.

 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση