familylife.gr
Οι βιταμίνες που χρειάζονται τα παιδιά! - page2
Ευρετήριο Άρθρου
Οι βιταμίνες που χρειάζονται τα παιδιά!
page2
Όλες οι Σελίδες

5. Βιταμίνη Ε:

Η βιταμίνη Ε ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, ενώ παράλληλα βοηθά να διατηρούνται σε καλή κατάσταση τα αιμοφόρα αγγεία και να ρέει καλά το αίμα.

Ποιος τη χρειάζεται και πόσο;

Ηλικίες 1-3: Χρειάζονται 9 IU βιταμίνης Ε ημερησίως

Ηλικίες 4-8: Χρειάζονται 10,4 IU ημερησίως

Ηλικίες 9-13: χρειάζονται 16,4 IU ημερησίως

Oι έφηβοι χρειάζονται όσο και οι ενήλικες: 22 IU ημερησίως

Ποιες τροφές την περιλαμβάνουν: Τα φυτικά έλαια όπως το ηλιέλαιο, καθώς και οι ξηροί καρποί και σπόροι, όπως τα αμύγδαλα, τα φουντούκια και οι ηλιόσποροι είναι εξαιρετικές πηγές βιταμίνης Ε .

6. Σίδηρος:

Ο σίδηρος βοηθά τα ερυθρά αιμοσφαίρια να μεταφέρουν οξυγόνο σε όλο το σώμα.

Ποιος τον χρειάζεται και πόσο;

Οι ανάγκες των παιδιών σε σίδηρο κυμαίνονται ανάμεσα στα 7-10 χιλιοστόγραμμα (mg) την ημέρα. Όταν φτάσουν στην ηλικία της εφηβείας, τα αγόρια χρειάζονται περίπου 11 mg την ημέρα και τα κορίτσια που έχουν αρχίσει να έχουν εμμηνόρροια, χρειάζονται περισσότερο, δηλαδή περίπου 15 mg.

Ποιες τροφές τον περιλαμβάνουν: Κόκκινα κρέατα και άλλα ζωικά προϊόντα είναι πλούσια σε σίδηρο. Πηγές σιδήρου, εκτός από το κρέας περιλαμβάνουν τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, λάχανο) και τα φασόλια.

 

medinova.gr



 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση