familylife.gr
Εύκολα μεσημεριανά για το γραφείο

Εύκολα-μεσημεριανά-για-το-γραφείοΤο μεσημεριανό γεύμα στο γραφείο είναι συνήθως ένα γεύμα που δεν καταναλώνεται από τους περισσότερους εργαζόμενους.

Οι συχνότεροι λόγοι είναι ότι δεν υπάρχει χρόνος, ή ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένος χώρος ή ότι εάν καταναλωθεί κάποιο γεύμα δεν θα είναι δυνατή η εργασία μετά από αυτό γιατί θα έχει προκαλέσει υπνηλία. Πολλές φορές φταίει και το γεγονός ότι δεν μπορούν οι εργαζόμενοι να έχουν λύσεις για την μεταφορά του φαγητού στο γραφείο ή επιλέγουν πιο πρόχειρο φαγητό καθημερινά.

 

Tης Χριστιάνας Παυλίδου, κλινικής Διατροφολόγου-Διαιτολόγου, www.pavlidispednut.gr

Μερικές εύκολες ενδεικτικές λύσεις είναι οι παρακάτω:

Εάν δεν θέλετε να μεταφέρετε φαγητό από το σπίτι μπορείτε να παραγγείλετε κάποιο γεύμα από κάποιο εστιατόριο ή κατάστημα με γρήγορο φαγητό εστιάζοντας σε πιο ισορροπημένες διατροφικά προτάσεις όπως π.χ.

  • - Σάντουιτς ολικής άλεσης με τυρί και γαλοπούλα και λαχανικά
  • - Πίτα αραβική με κοτόπουλο και λαχανικά
  • - Σαλάτα με τόνο και λίγο ψωμί
  • - Σαλάτα με κοτόπουλο και κρουτόν
  • - Ντάκος με τυρί και ντομάτα
  • - 1-2 καλαμάκια κοτόπουλο με αλάδωτη πίτα και σαλάτα
  • - 1 μερίδα ψητό κοτόπουλο με ρύζι και σαλάτα
  • - 1 μερίδα ψαρονέφρι και λαχανικά ψητά με λίγο ψωμί
  • - 1 μερίδα λαχανικά ψητά με λίγο τυρί κατσικίσιο ή ανθότυρο και ψωμί ολικής άλεσης

Μπορείτε βέβαια για λόγους οικονομίας, μερικές φορές να μεταφέρετε από το σπίτι τα παραπάνω φαγητά ή ανάλογα με αυτά ή εάν έχετε ψυγείο στο γραφείο να έχετε τα υλικά για κάποιο σάντουιτς και να το προετοιμάζετε εκείνη την ώρα. Εάν πεινάτε μπορείτε στο τέλος του γεύματος ή μετά από μισή ή μια ώρα να καταναλώσετε κάποιο φρούτο.

Εάν είσαστε άτομα που δεν μπορείτε να καταναλώσετε φαγητό, θα πρέπει σίγουρα να φάτε κάτι ενδιάμεσα από το πρωινό σας (το οποίο συνήθως δεν καταναλώνεται από τους περισσότερους) και το βραδινό. Μπορείτε να καταναλώσετε κάποιο γιαούρτι με δημητριακά ολικής άλεσης και φρούτο ή κριτσίνια με τυρί και χυμό ή 2 κράκερ με λίγο τυρί και 1 φρούτο ή 1 μπάρα δημητριακών και 1 χυμό, έτσι ώστε το στομάχι να μην μείνει νηστικό μέχρι το επόμενο γεύμα.

Μην ξεχνάτε: ένα στομάχι άδειο μπορεί να μας κάνει να έχουμε αδυναμία συγκέντρωσης στην δουλειά μας και ιδιαίτερα εάν εργαζόμαστε σε ένα περιβάλλον με στρες και πολλές ώρες.

 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση