familylife.gr
Mom’s stroller: Γυμναστική με καροτσάκια!

Happy young motherΚατανοώντας τις ανάγκες της νέας μητέρας για επικοινωνία άλλα και για να ξαναβρεί τη «φόρμα» της, δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής, για μαμάδες με τα καροτσάκια τους (mom’s stroller)!

Της Ιωάννας Βαπορίδη, MSc, Καθηγήτριας φυσικής αγωγής, Ειδικευμένη στο Aqua yoga

Ιδανικό για τις μητέρες που δεν θέλουν να αποχωριστούν τα μωρά τους και τους αρέσει η γυμναστική στη φύση.

Το μόνο που χρειάζεται είναι το μωρό της, το καροτσάκι της, τα αθλητικά της και καλή διάθεση για να γυμναστεί και να επικοινωνήσει με άλλες μητέρες!

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε μητέρες που έχουν ολοκληρώσει τις 40 ήμερες από τον τοκετό τους και έχουν την άδεια του γυναικολόγου τους, να αρχίσουν σιγά – σιγά την επανένταξη στις αθλητικές τους δραστηριότητες!

Το πρόγραμμα έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται ανάλογα με τη φυσική κατάσταση της μητέρας!

Στόχος μας είναι η αποκατάσταση μετά τον τοκετό αλλά και στο να επανέλθει το σώμα της γυναίκας.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει αερόβιες ασκήσεις, ασκήσεις ήπιας μυικής ενδυνάμωσης (είτε χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος τους, είτε τα μωράκια τους)!

Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στις μυϊκές ομάδες που έχουν επιβαρυνθεί από τον τοκετό (είτε πρόκειται για καισαρική είτε για φυσιολογικό τοκετό) για τις πολύ νέες μανούλες!

Για τις μαμάδες που έχει περάσει αρκετός καιρός από τον τοκετό τους, η ένταση του προγράμματος αυξάνεται καθώς και η δυσκολία των ασκήσεων!

Φυσικά η μητέρα μπορεί να θηλάσει ανά πάσα στιγμή και εφόσον το θέλει μπορούμε να προσαρμόσουμε τις ασκήσεις με τέτοιο τρόπο που να μην χρειαστεί να σταματήσει τη γυμναστική της!

Πάρτε λοιπόν τα μωράκια σας και βγείτε έξω να απολαύσετε τη γυμναστική σας άλλα και την παρέα άλλων μαμάδων που διανύουν την ίδια περίοδο με εσάς!

Ασκήσεις:

1. Κρατάτε το καροτσάκι με τα 2 σας χέρια, καθώς προχωράτε κάνετε κλωτσιές, εναλλάξ τα πόδια, στο πλάι! Προσπαθήστε το γόνατο σας και τα δάχτυλα του ποδιού σας να κοιτάνε προς τα πάνω καθώς κάνετε την άσκηση! Επαναλάβετε 20 φόρες και στα δυο πόδια!

2. Κρατάτε το καροτσάκι με τα δυο σας χέρια! Κινήστε προς τα μπροστά κάνοντας μικρές προβολές, εναλλάσσοντας τα πόδια. Μην κατεβαίνετε πολύ χαμηλά και μην κάνετε μεγάλο άνοιγμα, αν δεν έχετε ξεπεράσει τους 5 μήνες απο τον τοκετό σας! Επαναλάβετε 20 φόρες και στα δυο πόδια!

3. Από όρθια θέση παίρνετε αγκαλιά το μωρό σας και το κρατάτε κάτω από τις μασχάλες! Λυγίζετε ελαφρώς τα γόνατα σας και κατεβάζετε το μωρό μέχρι το ύψος της μέσης σας και το ανεβάζετε φέρνοντας τα χέρια σας στο ύψος των ώμων σας! Επαναλάβετε 6-8 φόρες!

 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση