familylife.gr
Ασκήσεις για τέλειο κορμί!

RunnerWoman6 απλές ασκήσεις χωρίς όργανα που μπορείτε να τις κάνετε παντού!

Θα σας βοηθήσουν να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας, να τονώσετε το σώμα σας και με σωστή διατροφή να επανέλθετε άμεσα στη φυσική σας κατάσταση προ εγκυμοσύνης!

Της Ιωάννας Βαπορίδη, MSc καθηγήτριας φυσικής αγωγής,www.aquabirth.gr

1. Κάντε σχοινάκι 10 λεπτά την ημέρα. Θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε το καρδιαγγειακό και καρδιοαναπνευστικό σύστημα, να αυξήσετε την αντοχή σας και να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας για καλύτερη καύση του λίπους.

2. Χουλα- χουπ, 10 λεπτά. Ευχάριστος και διασκεδαστικός τρόπος άσκησης που σας βοηθάει να δουλέψετε όλο το σώμα!! Κοιλιακούς, γλουτούς, ακόμα και χέρια...βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και βοηθάει στην καύση του λίπους!

3. Squats 20-30 την ημέρα. Βασική άσκηση! Δουλεύει όλο το σώμα και κυρίως τα πόδια και τους γλουτούς!

4. Κοιλιακούς- ροκανίσματα, όσους περισσότερους μπορείτε. Οι κοιλιακοί δεν μπορούν να λείπουν από το πρόγραμμά μας!! Στην πιο απλή τους μορφή, τα ροκανίσματα και για εσάς που έχετε πρόβλημα στην μέση!

5. Σανίδα, μείνετε σε αυτή τη θέση για περισσότερο από 30''. Για σας που δεν συμπαθείτε τις ασκήσεις των κοιλιακών μπορείτε να κάνετε την ¨σανίδα» τονώνοντας όλο το σώμα και κυρίως τους κοιλιακούς!

6. Push- ups όσα περισσότερα μπορείτε. Δουλεύουν όλο το σώμα και κυρίως το στήθος, τους ώμους, τους τρικεφάλους και τους κοιλιακούς! Βοηθούν στη διατήρηση της οστικής πυκνότητας.

 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση