familylife.gr
Τι μας παχαίνει τη Τσικνοπέμπτη;

images-assets-syntages-moshari kapama-208x300Η πιο παραδοσιακή ημέρα του χρόνου έφτασε, μικροί και μεγάλοι ετοιμάζονται να τσικνίσουν.

Της Χριστίνας Ι. Μπουντούρη, Γενικού – Οικογενειακού Ιατρού

Από το πρωί οι δήμοι μοιράζουν εδέσματα στο πνεύμα της Τσικνοπέμπτης και όλοι σπεύδουν να τα τιμήσουν.

Λόγω της ημέρας το έθιμο επιβάλλει την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων κρέατος όπως παιδάκια, λουκάνικα και μπριζόλες.

Οι επιστήμονες έστω και αν πρόκειται για την Τσικνοπέμπτη, συνιστούν οι οποίες διατροφικές ατασθαλίες να γίνονται με μέτρο.

Καλό είναι να αποφύγετε τα κρέατα που περιέχουν πολλά λίπη όπως είναι το αρνί. Αν θέλετε να φάτε λουκάνικα προτιμήστε να καταναλώσετε όσα έχουν παρασκευασθεί από κρέας γαλοπούλας ή κοτόπουλου που περιέχουν λιγότερες θερμίδες.

Αφαιρέστε την πέτσα από όλα τα κρεατικά όσο νόστιμη και πειρασμός και αν είναι.

Συνοδέψτε όλα τα πιάτα σας με σαλάτα ή ψητές και όχι τηγανισμένες πατάτες.

Σε όλη τη διάρκεια που τσικνίζετε πίνετε νερό προκειμένου να μειώσετε το αίσθημα της πείνας.

Προτιμήστε να καταναλώνετε ψωμί ολικής άλεσης.

Μη βάζετε πολύ λάδι στις σαλάτες σας.

Αποφύγετε το έξτρα αλάτι και δώστε έμφαση στα μυρωδικά.

Πιείτε αλκοόλ με μέτρο, δείξτε προτίμηση στο κόκκινο κρασί το οποίο κάνει καλό στην λειτουργία της καρδιάς λόγω των πολυφαινολών.

 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση