familylife.gr
Harcombe Diet: Χάστε 7 κιλά σε 5 μέρες!
Ευρετήριο Άρθρου
Harcombe Diet: Χάστε 7 κιλά σε 5 μέρες!
σελίδα 2
Όλες οι Σελίδες

HappyCasualWomanΜε εμπειρία που μετρά είκοσι χρόνια και με το τελευταίο της βιβλίο να θεωρείται η βίβλος του αδυνατίσματος, η Βρετανίδα διατροφολόγος Ζόε Χάρκομπ εξηγεί πώς θα χάσουμε κιλά γρήγορα.

Η ιστορία είναι λίγο πολύ γνωστή στις περισσότερες από εμάς: επιλέγουμε δίαιτα και προχωράμε με αποφασιστικότητα και πείσμα προς το στόχο μας, έτοιμες για κάθε θυσία... Και ξαφνικά, ενώ σχεδόν τα έχουμε καταφέρει, στη θέα και μόνο ενός λαχταριστού ντόνατ ξεχνάμε τα πάντα. Ο «κακός» μας εαυτός μας ψιθυρίζει πως πρέπει να το φάμε, όχι μόνο αυτό, αλλά και τα υπόλοιπα που υπάρχουν στο κουτί. Όσο και αν προσπαθούμε, η λαιμαργία μας τελικά υπερισχύει και γρήγορα, σχεδόν μηχανικά, δεν αφήνουμε ούτε ψίχουλο. Τι πήγε πάλι στραβά;

Στο ερώτημα επιχειρεί να απαντήσει η Ζόε Χάρκομπ. Η Βρετανίδα διατροφολόγος υποστηρίζει ότι υπάρχουν τρεις παράγοντες που βάζουν, εν αγνοία μας, τρικλοποδιά στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά (ακόμη και 7 σε 5 μόλις ημέρες), σπρώχνοντάς μας μάλιστα στην υπερφαγία.

Στο βιβλίο της The Harcombe Diet: stop counting calories, start losing weight (Δίαιτα Χάρκομπ: σταματήστε να μετράτε θερμίδες, ξεκινήστε να χάνετε βάρος), η ίδια εξηγεί πώς μπορούμε με το κατάλληλο διατροφικό πλάνο όχι μόνο να υπερπηδήσουμε τα εμπόδια, αλλά και να φτάσουμε άμεσα, χωρίς να νιώσουμε το αίσθημα της πείνας ούτε στιγμή, στο επιθυμητό βάρος και να το διατηρήσουμε για πάντα.

Εχθρική... τριλογία!

«Οι πιο πολλές δίαιτες έχουν ως σύνθημα το τρώγε λιγότερο, ασκήσου περισσότερο, με αποτέλεσμα τελικά να μας κάνουν να νιώθουμε πεινασμένοι. Ταυτόχρονα, οδηγούν στην αποδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος, στην επιβράδυνση του μεταβολισμού, στην εξασθένιση του μυϊκού ιστού, αλλά και στην αποθήκευση λίπους. Ο οργανισμός εκλαμβάνει τη νέα κατάσταση ως περίοδο λιμού. Έτσι, προκειμένου να επιβιώσει, εκπέμπει διαρκώς σήματα κινδύνου, ώστε να μας κάνει με κάθε τρόπο να φάμε. Εναλλακτικά, αποθηκεύει λίπος και μειώνει τις μεταβολικές διεργασίες» αναφέρει η ειδικός.

Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την κατανάλωση υδατανθράκων, στην οποία στηρίζονται πολλές δίαιτες, ενισχύουν την εξάρτησή μας από το φαγητό και πυροδοτούν τις τρεις αιτίες που «τρελαίνουν» τον οργανισμό και μας οδηγούν κατευθείαν στην πόρτα του ψυγείου.

Ποιες είναι όμως αυτές;

Candida (αλλιώς καντιντίαση): Πρόκειται για ένα ζυμομύκητα (Candida Albicans) που βρίσκεται στο έντερο χωρίς όμως να δημιουργεί προβλήματα. Ωστόσο, όταν η ισορροπία μεταξύ ωφέλιμων και βλαβερών βακτηριδίων διαταράσσεται, οι συγκεκριμένοι μύκητες πολλαπλασιάζονται με αρνητικές συνέπειες για τον οργανισμό (κατακράτηση υγρών, αύξηση του σωματικού βάρους κ.λπ.). Στους Candida Albicans αρέσουν εξαιρετικά οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες, η ζάχαρη, αλλά και οι τροφές που εμφανίζουν υψηλό βαθμό υγρασίας, όπως το ψωμί.

Τροφική δυσανεξία: Πρόκειται για την αδυναμία του οργανισμού να δεχθεί, κυρίως να χωνέψει, ορισμένες τροφές, ιδίως όταν λαμβάνονται σε υπερβολικές ποσότητες. «Η πραγματική ειρωνεία είναι ότι τα φαγητά που μας προκαλούν δυσανεξία είναι αυτά που επιζητούμε πιο συχνά. Οι πιο συνηθισμένες ομάδες τροφίμων που ευθύνονται γι' αυτό είναι τα γαλακτοκομικά, τα δημητριακά, το καλαμπόκι, τα φιστίκια και η ζάχαρη» επισημαίνει η Χάρκομπ.

Υπογλυκαιμία: Με τον όρο «υπογλυκαιμία» εννοούμε την παθολογική κατάσταση κατά την οποία τα επίπεδα γλυκόζης, δηλαδή του σακχάρου στο αίμα, μειώνονται κάτω του φυσιολογικού και μας δημιουργούν, μεταξύ άλλων, μια ακατάσχετη επιθυμία για γλυκό και επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Όμως, όσο περισσότερο καταναλώνουμε τα συγκεκριμένα τρόφιμα, τόσο πιο συχνά εμφανίζουμε υπογλυκαιμία.



 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση