familylife.gr
Βελτιώστε τη στάση του σώματος σας!

SwmaModaΤο σώμα της γυναίκας μετά τον τοκετό αλλάζει. Η ανάγκη να στηρίξει μια έγκυος γυναίκα την κοιλιά της, δημιουργεί λόρδωση.

Οι ασκήσεις που θα σας παρουσιάσουμε βοηθούν στο να επανέλθει το σώμα στη κανονική του στάση. Επίσης οι ασκήσεις βοηθούν και τις μητέρες που θηλάζουν και αναγκαστικά οι ώμοι τους κατεβαίνουν μπροστά, με αποτέλεσμα να πονάει η πλάτη και η μέση.

Της Ιωάννας Βαπορίδη, MSc καθηγήτριας φυσικής αγωγής, www.aquabirth.gr

Οι ασκήσεις:

1.Ξαπλώνουμε σε ύπτια θέση, λυγίζουμε τα πόδια μας, πατώντας τα πέλματα στο έδαφος στο άνοιγμα της λεκάνης. Φέρνουμε τα χέρια μας, τεντωμένα και παράλληλα μπροστά μας, στο άνοιγμα των ώμων, εισπνέουμε και σηκώνουμε τους ώμους και την ωμοπλάτη από το πάτωμα, «τραβώντας» τα χέρια μας προς τα πάνω και εκπνέοντας φέρνουμε τους ώμους μας προς τα πίσω, προσπαθώντας να ακουμπήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερη επιφάνεια γίνεται. Επαναλάβετε 10-15 φορές.

2.Ξαπλώνουμε σε ύπτια θέση, λυγίζουμε τα πόδια μας, πατώντας τα πέλματα στο έδαφος στο άνοιγμα της λεκάνης. Φέρνουμε τα χέρια μας μπροστά από το στήθος μας σε θέση ορθογώνιο, πιάνοντας τον αγκώνα του άλλου χεριού. Στην εισπνοή φέρνουμε τα χέρια μας στην κοιλιά μας και στην εκπνοή τα ανεβάζουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε, χωρίς να σηκώσουμε τους ώμους μας, αν είναι δυνατόν να τα ακουμπήσουμε στο πάτωμα πάνω από το κεφάλι μας. Επαναλάβετε 10-15 φορές.

3.Ερχόμαστε σε καθιστή θέση και φέρνουμε τα πόδια μας σε λίγο μεγαλύτερο άνοιγμα από της λεκάνης. Γόνατα τεντωμένα και πέλματα σε flex. Προσπαθώ να κρατήσω όσο πιο ίσια μπορώ τη σπονδυλική μου στήλη και φέρνω τα χέρια ανοιχτά στο ύψος του στήθους. Εισπνέω στο κέντρο και στην εκπνοή κάνω μικρή στροφή του κορμού προς τα δεξιά, το πόδι πρέπει να είναι ανάμεσα στα χέρια, σφίγγω την κοιλιά μου όσο περισσότερο μπορώ εισπνέω και επανέρχομαι στο κέντρο και εκπνέοντας στρίβω προς τα αριστερά. Επαναλάβετε 16-20 φορές.

 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση