familylife.gr
Εγκυμοσύνη το καλοκαίρι!

aqua gumnastikiΕίστε έγκυος το καλοκαίρι; Νικήστε τη ζέστη και την υγρασία ακολουθώντας μερικές απλές συμβουλές.

Του δρ. Νίκου Ναούμ, Χειρουργόυ Γυναικολόγου, Ειδικευμένος στην Κοσμητική και Επανορθωτική Γυναικολογία, www.ananeosi.gr

Αν και δυσάρεστες για τους περισσότερους από μας, η ζέστη και η υγρασία έχουν μεγαλύτερο τίμημα για τις εγκύους.

Εξάλλου, όταν είστε έγκυος, η θερμοκρασία του σώματός σας είναι ήδη λίγο υψηλότερη από το κανονικό.

Ακολουθήστε μερικές απλές συμβουλές για να διατηρήσετε τη θερμοκρασία σας και να αποφύγετε τις δυσάρεστες συνέπειες της ζέστης.

Ξεκινήστε τη μέρα με ένα πλούσιο πρωινό από φρούτα, γιαούρτι και χυμούς.

Κολυμπήστε. Το χαλαρό κολύμπι και θα σας δροσίσει και θα σας γυμνάσει ξεκούραστα.

Φορέστε υφάσματα που αναπνέουν για να αποφύγετε την εφίδρωση και τα σχετικά εξανθήματα.

Αν θέλετε να γυμναστείτε, προτιμήστε να το κάνετε στο σπίτι, τις πιο δροσερές ώρες της ημέρας.

Καταναλώστε νερό, φρέσκα λαχανικά καλά πλυμένα και ελαφρά μαγειρευτά.

Αποφύγετε την ευθεία επαφή με τον ήλιο. Φορέστε καπέλο όταν είστε έξω.

Φορέστε άνετα παπούτσια για να προλάβετε ενδεχόμενες ενοχλήσεις σε περίπτωση πρηξίματος των ποδιών.

Αποφύγετε τα στενά ρούχα, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς.

Μειώστε, αλλά μην αφαιρέσετε εντελώς το αλάτι από τη διατροφή σας. Το αλάτι περιέχει ιώδιο, που είναι βασικό για την υγεία του εμβρύου.

Μην παίρνετε διουρητικές ουσίες που μπορεί να προκαλέσουν την απώλεια ηλεκτρολυτών.

Επιστρέψτε στο σπίτι με το πρώτο σημάδι αδυναμίας, κόπωσης, ζάλης ή υπερβολικής δίψας. Ξαπλώστε και πιείτε λίγο δροσερό νερό ή υγρό αντικατάστασης ηλεκτρολυτών.

 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση