familylife.gr
«Είμαι έγκυος και το σώμα μου αλλάζει!
Ευρετήριο Άρθρου
«Είμαι έγκυος και το σώμα μου αλλάζει!
σελίδα 2
Όλες οι Σελίδες

AllagesSwmaΟι αλλαγές στο σώμα της εγκυμοσύνης είναι ένα σοκ! Κερδίζετε βάρος, το στήθος σας μεγαλώνει, η πλάτη σας πονάει, και το δέρμα σας είναι υπό επίθεση, από τις ορμόνες!

Του Άρη Χ. Τσιγκρή, μαιευτήρας-χειρούργος γυναικολόγος, www.aristsigkris.gr

 Οι αλλαγές στο σώμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορούν να σας κάνουν να αισθάνεστε απαίσια για τον εαυτό σας, ενώ κανονικά θα πρέπει να χαίρεστε! Έτσι για να μείνετε όμορφη και κυρίως, να αισθάνεστε καλά με τον εαυτό σας, ενώ είστε έγκυος, ρίξτε μια ματιά στις συμβουλές μας!

• Αύξηση του βάρους! Πρώτα πρώτα, είναι ένα θέμα που απασχολεί τόσο εσάς όσο και τον γυναικολόγο σας, για διαφορετικούς λογούς τον καθένα, όμως η προσπάθεια είναι κοινή, να θυμάστε την πιο βασική συμβουλή... είναι τεράστιος μύθος, το τρώω για δυο στην διάρκεια της εγκυμοσύνης, για να έχω ένα υγιές μωράκι, μπορώ να πω ότι ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Ο χρυσός κανένας είναι, τρώω μετρημένα και συχνά, αποφεύγοντας την υπερβολική κατανάλωση, σάκχαρης και παραγώγων της, καθώς και ασύστολη λήψη υδατανθράκων! Η κύηση από τη φύση της είναι διαβητογόνος παράγοντας, πολύ συχνά ακόμα και σε γυναίκες που δεν είχαν ποτέ σχέση με το σάκχαρο, και το αυξημένο σάκχαρο στην εγκυμοσύνη, είναι ένα από τα χειρότερα δώρα που μπορείτε να κάνετε στο μωράκι σας...
Σε μια υγιή έγκυο, πρέπει να ξέρετε πως η λήψη 2000 με 2200 θερμίδων την ήμερα είναι πάνω από αρκετή... μύθος! Επίσης ότι με το ζόρι πρέπει να πίνετε γάλα ,να τρώτε γιαούρτι και τυριά, ενώ δεν θέλετε... Να ξέρετε ότι το κόκκινο κρέας περιέχει τριπλάσια ποσότητα ασβεστίου, από τα αντίστοιχα γαλακτοκομικά, και το τελευταίο κοινό μυστικό είναι μικρά συχνά γεύματα, σε σταθερές ώρες και όχι ένα γεύμα και φυσικά ούτε νηστεία! Η δίαιτα στην εγκυμοσύνη, πρέπει να υποστηρίζεται πάντα από την καθοδήγηση ειδικών!
• Ύπνος! Το μεγάλο φάρμακο της εγκυμοσύνης! Για να βρίσκεστε σε κορυφαία κατάσταση στην εγκυμοσύνη σας , η καλύτερη θεραπεία είναι ο ύπνος, όμως δεν είναι πάντα μια εύκολη κατάσταση σ' αυτούς τους εννέα μήνες. Το βράδυ, πηγαίνετε νωρίς για ύπνο, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα διαβάσετε κάποιο βιβλίο, θα δείτε τηλεόραση ή θα λύσετε κάποιο σταυρόλεξο για λίγο. Εάν εργάζεστε, κάντε μια μίνι σιέστα στο τέλος της ημέρας, και επιτρέψτε στον εαυτό σας να χαλαρώσει. Τα σαββατοκύριακα καλύψτε τη διαφορά στην πολυπόθητη ηρεμία που σας χρειάζεται από την δύσκολη εβδομάδα. Όσο προχωρά η εγκυμοσύνη, πρέπει να μάθετε να κοιμάστε στην αριστερή πλευρά σας, ισιώνοντας το πόδι που είναι κάτω από το βάρος του σώματός σας και λυγίζοντας το άλλο πάνω από αυτό. Μπορείτε επίσης να σύρετε ένα μικρό μαξιλάρι κάτω από το γόνατο σας μέχρι το ύψος της κοιλιάς, έτσι δεν θα νοιώθετε το βάρος της κοιλιάς σας. Πρέπει να ξέρετε ότι όσο οι μήνες περνούν, η μήτρα σας παίρνει μια δεξιόστροφη κλίση, πιέζοντας έτσι τα μεγάλα αγγεία που βρίσκονται ακριβώς από κάτω, δημιουργώντας συχνά συμπτώματα του συνδρόμου της κάτω κοίλης φλέβας, που εκδηλώνονται συχνά στην έγκυο, με αίσθημα λιποθυμίας, πτώση της πίεσης, εφίδρωση, με την αριστερή θέση τόσο στις ώρες ανάπαυλας, όσο και του ύπνου, ελαττώνοντας την συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου. Ύπνος όσο γίνεται στο αριστερό πλάι λοιπόν!

• Ραγάδες στην εγκυμοσύνη! Οι ραγάδες επηρεάζουν σχεδόν 8 στις 10 γυναίκες κατά τη διάρκεια τους εγκυμοσύνης .Εμφανίζονται λόγω της ταχείας αύξησης του βάρους και την επίδραση των ορμονών, καθώς και σε δέρματα που είναι ευαίσθητα. Χρησιμοποιείτε τακτικά τις κρέμες για την πρόληψη και όταν εμφανιστούν τα πρώτα σημάδια, όπως κοκκινίλα, φαγούρα, τοπικός ερεθισμός, ξεκινήστε τις κρέμες που προσπαθούν να ανασκευάσουν τις ραγάδες, όχι πάντα με τα τελειότερα αποτελέσματα.
Πώς να αποφύγετε ραγάδες στην εγκυμοσύνη!
• Κρατήστε το δέρμα σας ενυδατωμένο, χρησιμοποιώντας κρέμα για έγκυες γυναίκες πολλές φορές σε καθημερινή βάση.
• Μια ακόμα βοηθητική κρέμα, είναι μια μίξη βαζελίνης με aguazola και η τοποθέτηση της στην κοιλιά, στους γλουτούς και στο στήθος δυο η τρεις φορές την ημέρα.
• Κάντε απαλό μασάζ με την κρέμα στην κοιλιά και τους μηρούς σας μετά από ένα ζεστό ντους ή ένα μπάνιο.
• Αν οι μεγάλοι μήνες της εγκυμοσύνης σας, συμπέσουν με τους καλοκαιρινούς μήνες, αποφύγετε την έκθεση στον ήλιο τις μεσημεριανές ώρες, καθώς και το τρέξιμο, πήδημα με μεγάλη κοιλιά, γιατί πραγματικά επιδεινώνει τις ραγάδες, το δέρμα έχει όρια αντοχής, ειδικά αντηλιακά να χρησιμοποιείτε πάντα!

• Χαλαρώστε... Η χαλάρωση πρέπει να είναι μία από τις προτεραιότητές σας. Ακόμα και αν έχετε συνηθίσει να ζείτε τη ζωή σας, τρέχοντας, θα πρέπει να κάνετε μια έντιμη προσπάθεια να αλλάξετε ρυθμούς. Μια υγιής έγκυος γυναίκα μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα, πρέπει όμως να τα κάνει χαλαρά, μαθαίνοντας από τις αλλαγές στο κορμί της, ακολουθώντας το και όχι προσπαθώντας να το προσπεράσει!
• Μαθήματα γιόγκα... Αν τα επιλέξετε, θα ανακουφίσει λίγο τα καθημερινά προβλήματα, την πίεση, το άγχος και θα σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε για έναν πιο ήρεμο τοκετό. Βρείτε χρόνο να χαλαρώσετε με τους φίλους σας , με τον σύντροφο σας , με την οικογένειά σας... !Κάντε σεξ, εφόσον έχει επιτραπεί από τον γιατρό σας, κάνει καλό και για το ηθικό σας , αλλά και για την υγεία σας!
• Η σωστή στάση του σώματος... Θα παρατηρήσετε ότι το κέντρο βάρους σας έχει αλλάξει. Σιγά- σιγά η κοιλιά σας που μεγαλώνει σας παρασέρνει προς τα μπροστά, έτσι μπορεί να στραμπουλίξετε τους αστραγάλους σας πιο εύκολα! Θα πρέπει να αποφεύγετε τα ψηλά τακούνια και αντί αυτού, να επιλέξετε παπούτσια που προσφέρουν υποστήριξη στα πόδια σας. Υπάρχουν κάποιες πρακτικές που θα διευκολύνουν να μην έχετε πόνους στην πλάτη όσο προχωρά η εγκυμοσύνη σας. Σκύβοντας κάτω: Κάντε βαθύ κάθισμα στον ποπό σας, στηριζόμενη στις φτέρνες σας και κρατήστε την πλάτη σας ίσια. Η έγκυος γυναίκα δεν σκύβει όπως μια άλλη γυναίκα!



 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση