familylife.gr
Τι τροφές πρέπει να αποφεύγει η έγκυος;
Ευρετήριο Άρθρου
Τι τροφές πρέπει να αποφεύγει η έγκυος;
page2
Όλες οι Σελίδες

diatrofi egkimosiniΗ εγκυμοσύνη είναι μια πολύ ευαίσθητη και ιδιαίτερη περίοδος για κάθε γυναίκα.

Της Χαράς Κορομπίλη, Διαιτολόγου-Διατροφολόγου, diatrofi.gr

Κατά τη διάρκεια αυτής παρατηρούνται ποικίλες αλλαγές, στο σώμα, στο δέρμα, στη συναισθηματική κατάσταση, στις διατροφικές συνήθειες και επιλογές της μέλλουσας μαμάς.

Σημαντικό, λοιπόν, είναι να είναι οι έγκυες πολύ προσεκτικές με τη διατροφή τους και να γνωρίζουν τι πρέπει να αποφεύγουν, ώστε και να μη δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα με τη δική τους υγεία, αλλά κυρίως με του εμβρύου!

Αρχικά, ας ξεκινήσουμε με κάτι πολύ απλό, όπως είναι το να μαγειρεύονται και να πλένονται πολύ καλά κάποια τρόφιμα. Πρέπει να καταναλώνετε πουλερικά ή κρέας βραστά ή καλά ψημένα. Το κρέας που δεν είναι καλά μαγειρεμένο μπορεί να αποτελέσει παράγοντα για να πάθετε μολύνσεις από μικρόβια, όπως το κολοβακτηρίδιο, τη σαλμονέλα αλλά και το τοξόπλασμα.

Πάντα να πλένετε πάρα πολύ καλά τόσο τα φρούτα όσο και τα λαχανικά που θα καταναλώσετε, ενώ καλό είναι να αποφεύγετε φρούτα και λαχανικά σε ένα εστιατόριο/μία ταβέρνα που δεν είστε σίγουρες αν είναι καλά πλυμένα, αλλιώς μπορεί να κολλήσετε τοξόπλασμα ή λιστέρια.

Φυσικά δε θα πρέπει να καταναλώνετε ωμά ψάρια, σούσι, αλλά και ωμά αβγά. Σχετικά με τα ψάρια, χρήζουν προσοχής αυτά που περιέχουν μεγάλες ποσότητες υδραργύρου (για παράδειγμα, το σκουμπρί, ο ξιφίας και ο καρχαρίας), γεγονός το οποίο μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του νευρικού συστήματος του εμβρύου αλλά και του παιδικού εγκεφάλου στη συνέχεια. Αποφύγετε τα ψάρια που καλλιεργούνται σε μολυσμένα ποτάμια και λίμνες που είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένες σε πολυχλωριωμένα διφαινύλια.

Τέτοια ψάρια συνήθως είναι ο σολομός, οι ριγωτές πέρκες και η πέστροφα. Αν δεν είστε σίγουρες για τον τόπο προέλευσής τους, καλύτερα να μην τα καταναλώσετε.

Γαλακτοκομικά προϊόντα που δεν είναι παστεριωμένα και αλλαντικά αγνώστου προελεύσεως. Το παστεριωμένο γάλα είναι καθαρό από μικρόβια. Στη λίστα των μη παστεριωμένων γαλακτοκομικών προϊόντων είναι φυσικά το ροκφόρ, αλλά και τα γαλλικά καμαμπέρ και μπρι.



 

Διαβάστε επίσης...


Διαφήμιση






Διαφήμιση